Dodací podmínky e-shopu Topklice.cz
Provozovatel: Nautilus Solutions s.r.o.
IČO: 21058610
Sídlo: Dandova 2619/13, Horní Počernice, 193 00 Praha
E-mail: info@topklice.cz
Telefon: +420 776 036 285
Datum poslední aktualizace: 2. listopadu 2024
1. Obecná ustanovení
1.1 Tyto dodací podmínky upravují způsob a podmínky doručování digitálních produktů zakoupených prostřednictvím e-shopu Topklice.cz (dále jen „Web“), provozovaného společností Nautilus Solutions s.r.o. (dále jen „Prodávající“).
1.2 Prodávající poskytuje výhradně digitální produkty (např. licenční a aktivační klíče) doručované elektronickou cestou na e-mailovou adresu zadanou Kupujícím při objednávce.
2. Doručení digitálních produktů
2.1 Způsob doručení: Všechny digitální produkty jsou doručovány výhradně elektronicky. Po úspěšné úhradě objednávky bude digitální produkt (např. aktivační klíč) zaslán na e-mailovou adresu uvedenou Kupujícím při objednávce.
2.2 Doba doručení:
Cena za dopravu je zdarma
- Digitální produkty jsou obvykle doručeny automaticky během několika minut po obdržení platby.
- V ojedinělých případech, jako jsou technické problémy nebo manuální ověření objednávky, může být doručení zpožděno.
2.3 Ověření e-mailové adresy: Kupující je povinen zadat správnou a funkční e-mailovou adresu při objednávce. Prodávající nenese odpovědnost za nedoručení produktu způsobené chybným zadáním e-mailové adresy.
2.4 Oznámení o doručení: Po doručení digitálního produktu bude Kupujícímu zaslán e-mail obsahující příslušný produkt (např. licenční klíč) a pokyny k jeho použití.
Pondělí až pátek 18:00 GMT +1
3. Platební podmínky a aktivace produktu
3.1 Podmínka úhrady: Doručení digitálního produktu je možné pouze po úspěšném dokončení platby. Prodávající nepodporuje možnost platby na dobírku, protože produkty jsou doručovány elektronicky.
3.2 Aktivace digitálního produktu: Kupující je povinen aktivovat digitální produkt do 7 dnů od doručení, pokud není uvedeno jinak. Po této lhůtě Prodávající nenese odpovědnost za případnou nefunkčnost produktu.
4. Zpoždění doručení
4.1 Technické problémy: Pokud Kupující neobdrží digitální produkt do 24 hodin od dokončení platby, měl by nejprve zkontrolovat složku „Spam“ nebo „Hromadné“ ve své e-mailové schránce. Pokud produkt stále nedorazil, Kupující je povinen kontaktovat zákaznickou podporu na e-mailu info@topklice.cz.
4.2 Chybný e-mail: Pokud byl při objednávce zadán nesprávný e-mail, je nutné, aby Kupující kontaktoval zákaznickou podporu a poskytl správné údaje. Prodávající může požadovat ověření totožnosti Kupujícího.
4.3 Vyhrazené právo na zpoždění: Prodávající si vyhrazuje právo na prodloužení doby doručení z důvodu nepředvídatelných okolností (např. technických výpadků nebo manuálního ověření platby).
5. Odpovědnost a reklamace
5.1 Správnost doručeného produktu: Prodávající odpovídá za to, že digitální produkt bude doručen v souladu s objednávkou. Pokud Kupující obdrží nefunkční produkt, může uplatnit reklamaci dle reklamačního řádu.
5.2 Závazek k nápravě: V případě oprávněné reklamace zajistí Prodávající doručení nového funkčního digitálního produktu.
5.3 Omezení odpovědnosti: Prodávající nenese odpovědnost za škody způsobené nesprávným použitím digitálního produktu nebo za nekompatibilitu s technickým zařízením Kupujícího.
6. Závěrečná ustanovení
6.1 Tyto dodací podmínky jsou platné a účinné od data jejich zveřejnění na Webu. Kupující je povinen se s podmínkami seznámit před dokončením objednávky.
6.2 Prodávající si vyhrazuje právo na změny těchto dodacích podmínek. Aktualizované podmínky budou zveřejněny na Webu.
V Praze, dne 2. listopadu 2024